W naszym sklepie można dokonać zakupu z płatnością odroczoną o 30 dni (bez zakładania konta w Twisto). W przypadku, gdy założysz wcześniej konto w serwisie Twisto płatność odroczona może być do 45 dni. Dotyczy to tylko zakupów o wartości łącznej od 1 do 1500 zł. Można również wybrać płatność na raty.
Aby wybrać takie właśnie metody płatności należy na stronie koszyka wybrać płatność Szybki przelew PayU lub zakup na raty PayU i nacisnąć klawisz Zamawiam.

Jeżeli nie masz jeszcze konta w naszym sklepie i chcesz je założyć kliknij Zarejestruj się. Jeżeli masz już konto w naszym sklepie wpisz swój e-mail oraz hasło a następnie kliknij Zaloguj się. Jeżeli nie chcesz zakładać konta w sklepie kliknij Złóż zamówienie.

Uzupełnij swoje dane, zaakceptuj regulamin sklepu i potwierdź, że nie jesteś robotem. Następnie kliknij Podsumowanie.

Kliknij Potwierdzam zakup

Zostaniesz przeniesiony na stronę operatora płatności PAYU. Wybierz formę płatności.

Jeżeli wybrałeś formę płatności zapłać później lub raty, wybierz długość kredytowania

Następnie wypełnij kolejne formularze swoimi danymi, które zostaną przesłane wraz z wnioskiem do potencjalnego kredytodawcy i po kilku minutach, a nawet do kilku godzin, zostanie podjęta decyzja przez danego kredytodawcę o przyznaniu lub nie, kredytu. W przypadku, gdy pierwsza instytucja odrzuci wniosek, możliwe że inny kredytodawca przyzna kredyt. O podjętych decyzjach będą Państwo informowani przez serwis PayU. Gdy decyzja zostanie podjęta sklep kenys.pl także zostanie poinformowany i w tym momencie zaczniemy realizować zamówienie.

UWAGA! Jeśli wniosek kredytowy nie zostanie przyznany, albo okaże się, że płatność się nie udała, proszę się nie martwić. Po telefonicznym kontakcie z nami na numer 530 92 66 29 zamówienie zostanie anulowane bez konsekwencji.
Regulamin formuły zakupowej “Twisto Pay”: https://static.twistopay.com/base/docs/pl/terms-online-pl.3802e6b2b784.pdf
Regulamin zakupu na raty PayU:https://poland.payu.com/wp-content/uploads/sites/14/2021/05/Regulamin-Rat-PayU-0_dla-kupuja%CC%A8cego_2021_04-1.pdf
Jak wygląda procedura zwrotu w przypadku zakupy na raty?
Zgodnie z art. 27. ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
• W celu odstąpienia od tak zawartej umowy, konsument wysyła do sklepu oświadczenie o rezygnacji z zakupu (odstąpieniu od umowy sprzedaży) i zwraca towar.
• Po spełnieniu wymogów formalnych i zaakceptowaniu zwrotu towaru, sklep dokonuje za pomocą Systemu PayU zwrotu do PayU (częściowego lub całościowego) środków pochodzących z kredytu, którymi Kupujący sfinansował zakup.
• PayU przekazuje następnie środki ze zwrotu bezpośrednio do Organizacji Finansującej, z którą Kupujący zawarł umowę kredytową.
• PayU każdorazowo poinformuje Kupującego (e-mail) o odnotowanym zwrocie wraz z podaniem szczegółów zwrotu oraz płatności ratalnej, której dotyczył zwrot.
• W celu zapewnienia prawidłowej obsługi umowy kredytowej po zwrocie środków, w tym złożenia dyspozycji odstąpienia lub dokonania wcześniejszej spłaty, Kupujący powinien każdorazowo skontaktować się bezpośrednio z Organizacją Finansującą.
Wyjątki Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (pobierz) prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Kupującemu w odniesieniu do umów wyszczególnionych w tym artykule, w tym między innymi nie przysługuje Kupującemu zawierającemu umowę o zakup biletów na wydarzenia rozrywkowe, sportowe lub kulturalne poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość.