FAQ - Kenys polska marka zegarków EKG

F.A.Q.

Pytania i odpowiedzi

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: kenys@kenys.pl  lub telefonicznie: 530 92 66 29
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie wyprodukować ten produkt – skontaktuj się z nami drogą email: kenys@kenys.pl lub telefonicznie: 530 92 66 29
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie – wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki z magazynu + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

Najszybciej przesyłki dostarcza InPost. Jeżeli zależy CI na jak najszybszej przesyłce wybierz InPost Kurier lub InPost Paczkomaty.

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności – w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: ul. Złota 32 , 05-600 Kobylin, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt.  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 530 92 66 29.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji proszę wypełnić formularz zgłoszenia naprawy

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Prosimy o zapoznanie się z warunkami zwrotów 

Kardiowatche EKG należy czyścić regularnie, aby zapobiegać gromadzeniu się potu, brudu oraz innych zanieczyszczeń np. styków ładowania smartwatcha. Brudne styki ładowania mogą powodować trudności w ładowaniu zegarka.
Koperty zegarka i ekrany
→Koperty zegarka i ekrany należy czyścić chusteczkami do czyszczenia ekranów i/lub okularów. Następnie należy przetrzeć czystą, pozbawioną postrzępień bawełnianą ściereczką
→Do usuwania zanieczyszczeń z elektrod EKG i styków ładowania użyj ściereczki z 70% alkoholem izopropylowym. W przypadku mocnych zabrudzeń można użyć miękkiej szczoteczki do zębów;
→Do dezynfekcji zegarka można użyć ściereczki bawełnianej nasączonej płynem antyseptycznym Octenisept;
→Do czyszczenie nie wolno używać myjek ultradźwiękowych, wybielaczy;
→Nie wolno zanurzać zegarka w środkach czyszczących;
Paski wykonane z silikonu
→Pasek należy spłukać wodą, następnie położyć na ręczniku papierowym w celu osuszenia. Po wyschnięciu można go założyć;
Pozostałości środków kosmetycznych takich jak emulsje, balsamy, środki biobójcze należy usuwać ściereczką bawełnianą nasączoną 70% alkoholem izopropylowym. Następnie należy pasek spłukać wodą i położyć na ręczniku papierowym do wyschnięcia. Dopiero po całkowitym wyschnięciu można pasek założyć;
Paski skórzane
→Paski skórzane przeznaczone nie są zalecane do zakładania podczas ćwiczeń fizycznych. Przeznaczone są głównie do codziennego noszenia.
→Pasek skórzany należy przetrzeć miękką, czystą, niestrzępiącą się ściereczką bawełnianą. W przypadku mocnych zabrudzeń dopuszcza się przetarcie lekko nasączoną wodą bawełnianą szmatką. Pasek można założyć dopiero po jego wyschnięciu;
→Ostrożnie używaj preparatów do czyszczenia skóry, które mogą powodować przebarwienia;
→Skóra naturalna jest materiałem, który z biegiem czasu narażony jest na pojawienie się patyny.
Bransolety
→Bransoletę należy spłukać wodą, następnie położyć ją na ręczniku papierowym w celu osuszenia. Po wyschnięciu można bransoletę założyć;
→Do czyszczenie bransolety nie wolno używać środków polerujących, które mogą spowodować jej uszkodzenie

Zalanie zegarka

Wodoodporność zegarka/kardiowatcha nie oznacza jego niezniszczalności. Zegarkiposiadają określone poziomy wodoodporności wymienione poniżej, które wymuszają określony sposób postępowania:

♦ATM/30m – odporny na zachlapania

♦5 ATM/50m – odporny na zachlapania, pływanie powierzchniowe

♦10 ATM/100m – odporny na pływanie i nurkowanie)

♦20 ATM/200m – odporny na nurkowanie z akwalungiem

♦30 ATM/300m i więcej – odporny na wodę i wysokie ciśnienie,
przeznaczone dla profesjonalnych nurków zapuszczających się na znaczne
głębokości

Należy zawsze pamiętać, że kardiowatche to bardzo delikatne
urządzenia elektroniczne, które wymagają szczególnego traktowania i opieki.
Jeśli chcemy korzystać ze kardiowatcha przez długie lata, nie możemy nadwyrężać jego możliwości. O ile umycie rąk bez zdejmowania kardiowatcha o
wodoszczelności 3 ATM jest dla niego bezpieczne, to prysznic już nie. Należy
sprawdzić wodoszczelność swojego zegarka.

Nieodpowiednie warunki używania – nadmierna wilgoć, nasłonecznienie, wysokie i niskie temperatury.

Przypominamy raz jeszcze – kardiowatche to bardzo delikatne
urządzenia elektroniczne. Nie wolno ich narażać na niekorzystne warunki –  zbyt niskie lub zbyt wysokie temperatury, wilgoć, czy nasłonecznienie. Gdy nie przestrzegamy tych zaleceń, poddajemy je prawdziwym torturom. Jednym z częstych problemów wynikających z niewłaściwego traktowania zegarka jest zaparowane szkiełko. Efekt ten powodowany jest poprzez narażenie zegarka na działanie wilgoci lub zamoczenie  a następnie wystawienie zegarka na działanie
wysokiej temperatury po jego zamoczeniu – takie suszenie powoduje skraplanie wody, która usuwana jest dopiero w odpłatnym serwisie. W kardiowatchu znajduje się powietrze, które zostało zamknięte w procesie produkcji. Powietrze to na wskutek szybkiej zmiany temperatury osadza się na szybce. Zasada ta dotyczy czystych praw fizyki i w każdym kardiowatchu nawet wodoszczelnym ma prawo wystąpić takie zjawisko. Dlatego, gdy kardiowatch przebywa pod rękawem w kurtce w wilgotnym środowisku w mroźny dzień i nagle zostanie wyjęty, ochłodzony zimną wodą, powietrzem czy śniegiem to może zaparować. Również latem przy bardzo wysokich temperaturach, podczas przebywania na słońcu, a potem wejściu do klimatyzowanego samochodu kardiowatch ma prawo zaparować w wyniku szybkiej zmiany temperatury otoczenia. Narażanie kardiowatchy na wilgoć, niskie lub wysokie temperatury, nasłonecznienie oraz wprowadzanie ich w zmienne warunki atmosferyczne w krótkich odstępach czasu może wiązać się z trwałym uszkodzeniem, które nie podlega naprawom gwarancyjnym. Najczęstszym błędem jest wystawianie zamoczonego i/lub schłodzonego zegarka na promienie słoneczne (proces skraplania) . Takie posunięcie powoduje zaparowanie zegarka, które zniwelować można jedynie w odpłatnej naprawie serwisowej. Tylko zegarki posiadające Certyfikat ISO6425 czyli są zegarki dla nurków nie mają prawa parować . Inne natomiast mogą natomiast parować w wyniku szoku termicznego. Takie zjawisko nie jest objęte gwarancją;

Uszkodzenia mechaniczne

Jakiekolwiek uszkodzenia szkiełka i koperty zegarka nie podlegają gwarancji. Są to elementy wymagające szczególnej ochrony. Szkiełko hersalitowe  najbardziej podatne jest na uszkodzenia. Szkła mineralne i mineralne utwardzone są odporniejsze, jednak nawet te najdoskonalsze, czyli szafirowe, nie są niezniszczalne. Bez względu na rodzaj, każde szkiełko może zostać zarysowane lub zbite. Takie uszkodzenia  nie podlegają ochronie gwarancyjnej. Podobnie
jest z kopertami kardiowatchy. Należy o nie szczególnie dbać, z uwagi na to, że
jakiekolwiek uszkodzenie koperty zegarka nie podlega gwarancji.

Niewłaściwe ładowanie kardiowatcha

Ładowanie kardiowatcha innym źródłem zasilania niż dołączona w zestawie do kardiowatcha ładowarka może doprowadzić do jego uszkodzenia.  W przypadku użycia źródła zasilania niż dostarczona ładowarka może dojść do : 

→uszkodzenia zegarka ( ciemny ekran i brak reakcji na użycie przycisku zasilania / trybu działania)

→znacznego zmniejszenia żywotności baterii skutkujące  zmniejszeniem czasu pracy

Uszkodzenia spowodowane zastosowaniem niewłaściwego źródła
zasilania nie są objęte gwarancją.

Uszkodzenia pasków i bransolet

Stalowe bransolety, paski skórzane i silikonowe kardiowatchy
wymagają odpowiedniej pielęgnacji. Bez konserwacji i delikatnego użytkowania
mogą ulec uszkodzeniu. Zbyt mocne zapinanie paska, narażenie na długotrwałą
wilgoć lub zarysowanie bransolety to jedne z najczęstszych uszkodzeń kardiowatchy. Reklamacje dotyczące tych elementów nie są uwzględniane z uwagi na powstanie uszkodzeń mechanicznych.

Elektrody EKG należy czyścić regularnie zgodnie z zasadami konserwacji kardiowatcha przynajmniej raz na miesiąc. Jeżeli masz problem z wykonaniem EKG (informacja o braku przewodności w aplikacji lub niepoprawne zapisy) należy nawilżyć skórę pod kardiowatchem oraz nawilżyć palec, którym zamykany jest obwód podczas wykonywania zapisu EKG. Nawilżenie styku elektrod jest wymagane dla prawidłowego wykonania zapisu elektrokardiograficznego.

Telefon jest źle ustawiony do współpracy z kardiowatchem. Telefon należy ustawić zgodnie z instrukcją ” Konieczne ustawienia telefonu do współpracy z kardiowatchem”, dostarczonej razem z zegarkiem. 

Połączenie aplikacji dedykowanej dla kardiowatcha z aplikacją Zdrowie w systemie IOS może spowodować problemy z wyświetlaniem zapisów elektrokardiograficznych i/lub innych monitorowanych parametrów.

Shopping Cart
Scroll to Top